مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-08اقتصادي

«کرونا» درآمدهای مالیاتی خراسان جنوبی را 60 درصد کاهش داد


سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: وصول مالیات از مشاغل خراسان جنوبی طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش داشته است.

- سید حسن عسکری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی در سال گذشته از محل عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده بیش از 925 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز کرده است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ 615 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و 235 میلیارد ریال به حساب دهیاری ها واریز شد، بیان داشت: همچنین در این بازه زمانی مبلغ 18 میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و 57 میلیارد ریال نیز به حساب مناطق عشایری واریز شده است.

وصول مالیات از مشاغل خراسان جنوبی برای حمایت از کسب و کار در ایام شیوع کرونا در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش داشته است   سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی با اعلام اینکه حدود 90 درصد درآمدهای استان از محل درآمدهای مالیاتی و مشارکت مردم در پرداخت مالیات است، تبیین کرد: وصول مالیات از مشاغل خراسان جنوبی در راستای حمایت از کسب و کار در ایام شیوع کرونا طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» درآمدهای مالیاتی خراسان جنوبی را 60 درصد کاهش داد

«کرونا» درآمدهای مالیاتی خراسان جنوبی را 60 درصد کاهش داد