مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-08اقتصادي

مشکل افت فشار آب در شهر کهنوج ظرف چند روز آینده رفع می شود


فرماندار کهنوج اصلاح خط انتقال آب را دلیل افت فشار آب در برخی مناطق شهر کهنوج عنوان کرد و گفت: این مشکل ظرف چند روز آینده رفع می شود.

- وحدت عیدی گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص کمبود آب در برخی مناطق شهر کهنوج بیان داشت: در رابطه با بحث آب این شهر تا قبل از دی ماه سال قبل مشکلاتی وجود داشت که برای رفع این مشکل اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

وی نیاز آبی شهر کهنوج را 328 لیتر در ثانیه ذکر کرد و گفت: در گذشته 320 لیتر آب تولید می شد و با کمبود هشت لیتر در ثانیه مواجه بودیم که برای رفع این مشکل یک طرح عظیم با حضور وزیر نیرو با اعتبار هشت میلیارد تومان در سال 97 آغاز شد.

فرماندار کهنوج گفت: با اجرای این طرح و اتصال خط انتقال آب 17 کیلومتری کهنوج به مخزن آزادگان، بعد از 15 سال کمیت و کیفیت آب در کهنوج شرایط خوبی پیدا کرد و مشکلاتی که سال های قبل با آن درگیر بودیم تا حد زیادی رفع شده است.

عیدی در رابطه با افت فشار آب در برخی مناطق کهنوج یادآور شد: 20 روز قبل به دلیل اصلاح خط انتقال آب از مخزن 10 هزار متر مکعبی و تعویض لوله ها، تنظیمات شبکه کمی به هم خورد اما در حال حاضر شرایط بهتر شده است.

فرماندار کهنوج با اشاره به اینکه مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر کهنوج به زودی برطرف می شود، گفت: کمیت و کیفیت آب کهنوج بعد از 15 سال ارتقا پیدا کرده و چهار حلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل افت فشار آب در شهر کهنوج ظرف چند روز آینده رفع می شود

مشکل افت فشار آب در شهر کهنوج ظرف چند روز آینده رفع می شود