مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-08اقتصادي

در گرمای تابستان و شیوع کرونا مصرف برق را مدیریت کنید


سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر می گوید مصرف برق در تابستان به بیش از 4 برابر افزایش پیدا می کند و این موضوع ناشی از مصارف و بار سرمایشی است که اختلاف حدود 1400 مگاواتی را رقم می زند و این افزایش مصرف در تابستان باعث فشار بر تجهیزات شبکه برق می شود.

- ایسنا/بوشهر سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر می گوید مصرف برق در تابستان به بیش از 4 برابر افزایش پیدا می کند و این موضوع ناشی از مصارف و بار سرمایشی است که اختلاف حدود 1400 مگاواتی را رقم می زند و این افزایش مصرف در تابستان باعث فشار بر تجهیزات شبکه برق می شود.

غلامرضا حشمتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت مصرف برق استان بوشهر گفت: طی روزهای اخیر با توجه به رشد فزاینده درجه حرارت و شدت گرفتن گرما مصرف برق کشور افزایش پیدا کرده، به طوری که مصرف برق روزانه کشور در روز دوشنبه به بیش از 56400 مگاوات نیز رسیده است.

در خصوص استان بوشهر هم که فصل تابستان قدری زودتر از کشور آغاز می شود مصرف برق روند افزایشی داشته و امسال شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم هم مزید بر علت شده و میزان مصرف برق استان بوشهر در روز دوشنبه به حدود 1850 مگاوات رسیده است.

وی افزود: میزان مصرف انرژی استان بوشهر طی سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد بیش از 10 درصدی داشته که در مقایسه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گرمای تابستان و شیوع کرونا مصرف برق را مدیریت کنید

در گرمای تابستان و شیوع کرونا مصرف برق را مدیریت کنید