مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-08ورزشي

شاه حسینی: رای ها به CAS می رود، چون احکام کمیته انضباطی عادلانه نیست


رییس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی هفته های اخیر مصاحبه های مختلفی انجام داده است و برخی از این اظهارنظرها جنجالی هم شده است، گفت: یک قاعده در بین حقوقدانان وجود دارد که شما اگر بهترین رأی را هم بدهید، ولی اگر اجرا نشود، بهتر است که حکم صادر نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، عبدالرحمان شاه حسینی در خصوص اینکه آیا فوتبالی‌ها همیشه می‌توانند برای هر اتفاقی به کمیته انضباطی فیفا شکایت کنند، اظهار داشت: پروسه حقوقی مراجعه به فیفا در مقررات بین المللی و قوانین خودمان تعریف شده است و در بحث پرونده‌ها که تشکیل می‌شود طبق مقررات باید مراحل قضایی کشور خودمان از قبیل ارکان قضایی بدوی و تجدیدنظر را سپری کند و بعد اگر نتیجه نگرفتند به دادگاه CAS و فیفا برای تظلم‌خواهی مراجعه کنند.

مواقع استثنا‌هایی نیز در قرارداد‌های خارجی وجود دارد، طبق مقررات بین المللی می‌توانند از ابتدا پرونده خود را به دادگاه CAS ببرند و همیشه هم دیدیم که از این دادگاه‌ها برنده خارج شدند.

وی با اشاره به این که علت اصلی این که شکایت در فیفا به سر زبان‌ها افتاده، گفت: در فضای مجازی شاهد این هستیم که بعضی از مدیران، بازیکنان و مربیان تهدید به شکایت در کمیته انضباطی فیفا می‌کنند که باید این گونه صحبت‌ها کاملا بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه حسینی: رای ها به CAS می رود، چون احکام کمیته انضباطی عادلانه نیست

شاه حسینی: رای ها به CAS می رود، چون احکام کمیته انضباطی عادلانه نیست