مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-08ورزشي

صالحی امیری خواستار ورود اتحادیه جهانی کشتی شد


رییس کمیته ملی المپیک در نامه ای به رییس اتحادیه جهانی کشتی خواستار ورود جدی این اتحادیه برای تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی در بازی های المپیک لندن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از محرز شدن دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های المپیک 2012 لندن، رییس کمیته ملی المپیک ایران مکاتباتی را با کمیته بین المللی المپیک (IOC) بعنوان نهاد بالادستی در این امر مبنی بر ارسال تاییدیه تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی انجام داد.

سیدرضا صالحی امیری روز گذشته و پس از ملاقات حضوری با این قهرمان ارزنده و اخلاق مدار کشورمان، با ارسال نامه ای به نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی خواستار پیگیری های لازم این نهاد بین المللی جهت تسهیل در روند تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی از برنز به طلا و بروز رسانی نتایج رسمی این بازی ها شد.

در متن نامه رییس کمیته ملی المپیک به نناد لالوویچ آمده است: جناب آقای نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی امیدورام در صحت و سلامت باشید با توجه به شرایطی که پس از آنالیز مجدد نمونه های تست دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره کشتی آزاد وزن 125 کیلوگرم بازیهای المپیک 2012 لندن به وجود آمد که در آن بازیها آقای کمیل قاسمی کشتی گیر ایرانی در جایگاه سوم قرار گرفتند مایلم به استحض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری خواستار ورود اتحادیه جهانی کشتی شد

صالحی امیری خواستار ورود اتحادیه جهانی کشتی شد