مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08اقتصادي

قرارداد سایپا با 48 مجموعه دانش بنیان


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف بومی سازی قطعات مورد نیاز صنعت خودرو با 48 مجموعه دانش بنیان قرارداد همکاری امضا کرده ایم.

- ، سید جواد سلیمانی با اشاره به اقدامات گروه خودروسازی سایپا در یکسال اخیر برای افزایش همکاری با استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان، افزود: بهترین و کوتاه ترین مسیر برای برطرف کردن کمبودها و نیازهای فناورانه صنعت خودرو، افزایش همکاری با مراکز علمی کشور است و گروه خودروسازی سایپا این مهم را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

سلیمانی درباره ایجاد کمیته همکاری های مشترک با مجموعه های دانش بنیان، خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته شرکت های خودروسازی فعالیت های متعدد و بزرگی انجام دادند ولی اکنون با تعدد و بلوغ مجموعه های دانش بنیان می توان فعالیت های مشترک تعریف کرد تا به واسطه آن بتوان صنعت خودرو را متحول کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه صنعت خودرو در بخش طراحی و تولید خودرو به پیشرفت های مطلوبی رسیده اما هنوز در تولید برخی از قطعات به خصوص قطعات های تک نتوانسته به سمت خوداتکایی برود، گفت: ما از تمام نخبگان، مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ که می توانند به صنعت خودرو کمک کنند، دعوت می کنیم تا با حضور در کمیته همکاری مشترک با مجموعه های دانش بنیان ایده های خود را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سایپا با 48 مجموعه دانش بنیان

قرارداد سایپا با 48 مجموعه دانش بنیان