مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08اقتصادي

خوزستان ششمین استان کشور از نظر آمار تصادفات منجر به فوت


فوت 135 نفر در سه ماهه نخست امسال از نظر عددی آماری بالا و خوزستان از نظر تصادفات فوتی، استان ششم است.

- رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه خوزستان، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تعداد تصادفات در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال تعداد تصادفات فوتی 20 درصد، جرحی 28 درصد و خساراتی 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رییس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: تعداد جانباختگان تصادفات در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد و تعداد مجروحان تصادفات 33 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال گذشته 160 نفر در تصادفات فوت کردند که امسال تعداد جانباختگان تصادفات به 135 نفر کاهش یافته است همچنین 350 نفر نیز مجروح شده بودند که در سه ماهه امسال تعداد مصدومان به 240 نفر کاهش یافته است، البته این تعداد مصدومان، آمار افرادی است که مصدوم و در مراکز درمانی بستری شدند.

دولتشاهی بیان کرد: بخشی از این کاهش تصادفات قطعا به کاهش تردد به ویژه در ایام نوروز برمی گردد اما باید توجه داشت که سال گذشته نیز به دلیل سیل، شاهد کاهش تردد بودیم بنابراین بیشتر این کاهش تصادفات به نوعی به رعایت قوانین توسط مردم برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان ششمین استان کشور از نظر آمار تصادفات منجر به فوت

خوزستان ششمین استان کشور از نظر آمار تصادفات منجر به فوت