مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-08پزشكي

کرونا و احتمال انتقال آن از طریق بادِشکم


فرضیه انتقال ویروس از طریق هوا در کنار اثبات قطعی وجود ویروس در مدفوع انسانی موضوع انتقال احتمالی آن از طریق بادشکم را پیش کشیده است.

با ارسال نامه دهها دانشمند از کشورهای مختلف جهان به سازمان بهداشت جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصرایران، اخیرا 239 دانشمند با ارسال نامه‌ای به سازمان بهداشت جهانی از این سازمان خواستند که در توصیه‌های خود در زمینه انتقال ویروس کرونا تجدید نظر کند.

این متخصصان تاکید کرده‌اند از نظر آنها ویروس کرونا می‌تواند از طریق ذرات معلق در هوا نیز انتقال یابد.

سازمان بهداشت جهانی دیروز پس از دریافت نامه این دانشمندان اعلام کرده در حال بازبینی این نامه است و با وجودی که هنوز انتقال ویروس از طریق هوا را قطعی نمی‌داند اما احتمال دارد در توصیه‌های علمی پیشین خود درباره راه‌های انتقال ویروس کرونا تجدید نظر کند.

سازمان بهداشت جهانی تاکنون انتقال از طریق هوا را در لیست راه‌های انتقال ویروس کرونا مورد شناسایی رسمی قرار نداده و به همین خاطر توصیه‌ای نیز در این زمینه ارایه نکرده است.

در صورت تایید علمی انتقال ویروس کرونا از طریق هوا، کار بسیار دشوارتر خواهد شد و سوال‌های دیگری درباره روش‌های انتقال این ویروس از طریق ذرات ریز حاوی ویروس شناور در هوا به ذهن متبادر خواهد شد که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و احتمال انتقال آن از طریق بادِشکم

کرونا و احتمال انتقال آن از طریق بادِشکم