مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-08پزشكي

زمان برگزاری کنکور به دلیل شیوع موج دوم کرونا تغییر کند


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و افزایش چشمگیر مبتلایان و فوتی ها نیاز است که زمان برگزاری کنکور تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدکاظم فرهمند اظهار کرد: بخش عمده ای از مبتلایان به کووید- 19 در زمان موج دوم ویروس کرونا جوانان هستند و علت آن رعایت کمتر و حضور بیشتر در دورهمی ها بوده است و متأسفانه توصیه ها و هشدار در زمانی برایشان باورپذیر شد که مبتلا شدند، در حالی که همواره معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است.

وی افزود: این مهم بر هیچکس پوشیده نیست که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست، پس نباید حتی به جهت انجام مهمترین کارمان در این شرایط بسیار سخت کرونایی سلامتی مان را به خطر بیندازیم.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با بیان اینکه برگزاری کنکورها و آزمون ها را در هفته های پیش رو مناسب نمی دانیم، تأکید کرد: از مسئولان می خواهیم که در بحث زمان برگزاری کنکور سراسری و دیگر آزمون ها که به صورت تستی و عملی در رشته های مختلف برگزار می شود تجدیدنظر کنند، زیرا زمان کنونی را با توجه به شیوع موج دوم و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی ها هرگز به صلاح نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری کنکور به دلیل شیوع موج دوم کرونا تغییر کند

زمان برگزاری کنکور به دلیل شیوع موج دوم کرونا تغییر کند