مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-08سياسي

یک فوریت طرح اصلاح قانون استخدامی معلمان حق التدریس تصویب شد


نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی این طرح آزمون نهایی برای استخدام به تعویق می افتد.

- نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی این طرح آزمون نهایی برای استخدام به تعویق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با 114 رأی موافق، 36 رأی مخالف و 25 رأی ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر با دو فوریت طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مخالفت کردند.

یک فوریت این طرح به رأی مجلس گذاشته شد که نمایندگان با 163 رأی مخالف، 44 رأی موافق و 10 رأی ممتنع از 240 نماینده حاضر به آن رأی مثبت دادند.

علی علیزاده نماینده مراغه به عنوان یکی از متقاضیان بررسی این طرح با دو فوریت گفت: این طرح به امضای 130 نماینده مجلس رسیده است.

طبق قانون جذب نیروهای حق التدریسی و نهضت سوادآموزی روند استخدام برای گروه های نیروهای مشغول در آموزش و پرورش شامل خرید خدمتی ها، معلمان پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی و معلمان آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تعیین شده است و باید آموزش و پرورش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوریت طرح اصلاح قانون استخدامی معلمان حق التدریس تصویب شد

یک فوریت طرح اصلاح قانون استخدامی معلمان حق التدریس تصویب شد