مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-08سياسي

اولین قرارگاه حقوق عامه کشور در شهرستان تاکستان راه اندازی شد


دادستان شهرستان تاکستان از راه اندازی اولین قرارگاه حقوق عامه کشور در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رجبی در این باره اظهار کرد: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضاییه مبنی بر احیای حقوق عامه با ارائه طرح تشکیل قرارگاه حقوق عامه توسط دادستان عمومی و انقلاب تاکستان و تایید آن در استان، این قرارگاه با حضور 20 نفر عضو برای اولین بار در کشور تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

دادستان تاکستان افزود: با تقسیم این شهرستان به 20 منطقه و انتخاب یک نفر از نخبگان، علما، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و یا هیئت امنای مساجد محل به عنوان عضو، این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرد.

رجبی در ادامه به برخی از وظایف قرارگاه منطقه ای حقوق عامه اشاره کرد و افزود: اعضا این قرارگاه می بایست با حضور مستمر در منطقه و محلات مذکور، نسبت به شناسایی مواردی که حقوق عامه در منطقه تحت نظر آنان نقض شده است ار قبیل زیست محیطی، بهداشت و سلامت عمومی، انفال، اموال عمومی، زیبا سازی شهری و… اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین اعضا موظف هستند نسبت به شناسایی مسببین نقض حقوق عامه اقدام و با هماهنگی دادستانی، به میزانی که امکان آن وجود دارد، از نقض حقوق عامه جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین قرارگاه حقوق عامه کشور در شهرستان تاکستان راه اندازی شد

اولین قرارگاه حقوق عامه کشور در شهرستان تاکستان راه اندازی شد