مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-08سياسي

جلوه واقعیت فضای مجازی در دنیای کرونایی


کرونا این روزها جهانی دیگر را ترسیم کرده و همچنان هم می کند ، جهانی با حال و هوایی متفاوت که در کنار همه چالش های اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و روانی، جلوه هایی مثبت هم داشته آنگونه که در عین فاصله ها مهر و عاطفه را تقویت کرده و قوت و قدرت فضای مجازی نمودی دیگر در این دوران یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این روزها فضای مجازی نقطه محوری اتصال آدمیان و فعالیت ها اعم از اقتصادی و فرهنگی و غیره شده است.

فضای مجازی در جامعه ما که تا قبل از کرونا به برخی از ذهن ها فقط سیاهی و ابعاد منفی آن را متبادر می کرد به یکباره آن روی سکه خود را با کارکردهای مثبتش نشان داد و نمودی دیگر از واقعیت ها را به رخ کشید.

اوایل که سرو کله کرونا پیدا شده بود و با سرعت در میان مردمان می تاخت و جان می ستاند؛ هر روز واهمه مردمان از این ویروس بیشتر و بیشتر شد و همگان تلاش کردند تا با خودکنترلی و خودقرنطینگی کمتر در فضای خارج از منزل چهره بر این ناشناخته موذی بنمایانند تا از آن در امان بمانند.

با وجود همه محدودیت ها اعم از آگاهانه و اختیاری و یا اجباری وضعیت آنگونه بود که گویا باید ایستایی در بسیاری از امور ایجاد می شد تا ویروس ردپای مردمان را نگیرد و به سراغ آنان نرود؛ اما با این توقف گسترده، کارچرخ اقتصاد کشور و خانواده های بسیاری مختل می شد و بسیاری از امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه واقعیت فضای مجازی در دنیای کرونایی

جلوه واقعیت فضای مجازی در دنیای کرونایی