مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-08سياسي

وزیر علوم زمزمه های تغییر زمان کنکور توسط اعضای کمیسون آموزش مجلس را رد کرد


وزیر علوم تحقیقات و فناوری زمزمه های تغییر کنکور سراسری توسط اعضای کمیسیون آموزش مجلس را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران  در حاشیه جلسه 134 ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: همه آموزش های ترم بعد باید حضوری باشد اما در شرایطی که پیش رو است پیش بینی کامل برای برگزاری مجازی ترم بعد شده است.

با وجود این برای درس های عملی و واحد های عملی و کارگاهی تلاش می کنیم توزیع جمعیتی دانشجو در طول ترم به گونه ای انجام شود که با تجمع و تراکم خیلی کمتر دانشجو در خوابگاه ها مواجهه شویم البته در صورتی که شرایط بیماری کرونا همچنان در کشور مثل شرایط فعلی باشد.

  وزیر علوم در ادامه درباره شرایط تحصیل دانشجویان جدید الورود برای ترم تحصیلی بعدی اظهار کرد:  دانشجویان جدید الورود ترم بعد در ابتدا باید حضوری در دانشگاه تحصیل کنند تا با محیط دانشگاه آشنا شوند و بعد از آن اگر احساس شد که آموزش این دانشجویان هم باید در فضای مجازی دنبال شود مثل سایر دانشجویان ادامه تحصیل خواهند داد و تجربه آموزش مجازی را هم کسب خواهند کرد.

غلامی ادامه داد: برنامه ورود دانشجو از طریق 4 آزمون سراسری دکتری، ارشد، سراسری و کاردانی از ترم مهر ماه خواهد بود  ولی امکان اینکه ورودی های کاردانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم زمزمه های تغییر زمان کنکور توسط اعضای کمیسون آموزش مجلس را رد کرد

وزیر علوم زمزمه های تغییر زمان کنکور توسط اعضای کمیسون آموزش مجلس را رد کرد