مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-07سياسي

داوطلبان ورود به حوزه از خانه آزمون می دهند


به لحاظ شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران سال تحصیلی 1400-1399 بصورت مجازی در روز چهارشنبه مورخ 25 تیر 1399 برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قم به لحاظ شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران سال تحصیلی 1400-1399 بصورت مجازی در روز چهارشنبه مورخ 25 تیر 1399 برگزار خواهد شد.

به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران سال تحصیلی 1400-1399 بصورت مجازی در روز چهارشنبه مورخ 25 تیر 1399 برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبانی که در سامانه پذیرش حوزه های علمیه ثبت نام نموده اند(حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار گردند.

داوطلبانی که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری،موفق به شرکت در آزمون نشوند می توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، بدیهی است در این کمیسیون شایستگی های لازم علمی و شخصیتی برای ورود به حوزه بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در نظر گرفته خواهد شد.

متقاضیانی که برخی از شرائط اولیه(معدل کلاسیک و سن) را نداشته باشند، نیز می توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند، شرائط پذیرش کمیسیونی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان ورود به حوزه از خانه آزمون می دهند

داوطلبان ورود به حوزه از خانه آزمون می دهند