مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-07حوادث

اجازه دهیم مرزنشینان از بوزین و مره خیل بهره برداری کنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه وجود مراتع دست نخورده و کُنده درختان خشک شده را یکی از مهترین عوامل گستردگی آتش سوزی بوزین و مره خیل و سخت شدن مهار آن دانست و گفت: - اجازه دهیم مرزنشینان از "بوزین و مره خیل" بهره برداری کنند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه وجود مراتع دست نخورده و کُنده درختان خشک شده را یکی از مهترین عوامل گستردگی آتش سوزی بوزین و مره خیل و سخت شدن مهار آن دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم حوادث احتمالی بعدی را با سرعت بیشتری کنترل و مدیریت کنیم، باید اجازه دهیم مرزنشینان و مردم بومی از بوزین مره خیل بهره برداری داشته باشند.

جلیل بالایی در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه که امروز(17 تیر) برگزارشد، بااشاره به وقوع حادثه آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل، اظهارکرد: وجود یک همت جمعی و احساس مسئولیت همه افراد درگیر باعث شد تا بتوانیم این آتش سوزی را بخوبی مهار کنیم.

وی تصریح کرد: هرچند در این بحران همه بخوبی پای کار آمده بودند و کسی نسبت به مسئله بی توجه نبود، اما در میدان عمل با برخی مشکلات و محدودیت ها هم مواجه بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: براساس اطلاعات ماهواره ای که دریافت کرده ایم، شروع آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل روز 23 خرداد از سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه دهیم مرزنشینان از بوزین و مره خیل بهره برداری کنند

اجازه دهیم مرزنشینان از بوزین و مره خیل بهره برداری کنند