مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 22:552020-07-06ورزشي

علت تعلل در برگزاری انتخابات دوومیدانی چیست؟


در حالی که وضعیت رشته حساس و پایه دوومیدانی مبهم است، اظهار نظر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد دلیل تعلل در برگزاری انتخابات این فدراسیون بیشتر یک شوخی است تا برنامه ریزی برای مدیریت فدراسیون پایه ایی همچون دوومیدانی.

- در حالی که وضعیت رشته حساس و پایه دوومیدانی مبهم است، اظهار نظر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد دلیل تعلل در برگزاری انتخابات این فدراسیون بیشتر یک شوخی است تا برنامه ریزی برای مدیریت فدراسیون پایه ایی همچون دوومیدانی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات فدراسیون دوومیدانی به گره کوری تبدیل شده است که هر چه زمان می گذرد سرنوشت آن مبهم تر از قبل می شود.

در حالی که انتظار بر این است وزارت ورزش و جوانان با حساسیت زیاد وضعیت این رشته پایه را دنبال کند و نسبت به تعیین و تکلیف ریاست فدراسیون اقدامات لازم را انجام دهد اما مهدی علی نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اظهار نظر خود در پاسخ به اینکه انتخابات دوومیدانی چه زمانی برگزار می شود؟ به خبرنگاران گفت: حساسیت دوستان مجمع دوومیدانی در مورد کرونا زیاد است، بنابراین باید منتظر باشیم تا شرایط کرونا بهتر شود .

شاید اشاره علی نژاد به اتفاقات مجمع 19 اسفند 98 فدراسیون دوومیدانی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تعلل در برگزاری انتخابات دوومیدانی چیست؟

علت تعلل در برگزاری انتخابات دوومیدانی چیست؟