مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:552020-07-06سياسي

چه کارشان دارید، بگذارید بنویسند


محمدرضا گودرزی با بیان این که نویسنده های عامه پسند جزیی از بدنه ادبیات را تشکیل می دهند، می گوید: چه کارشان دارید، بگذارید بنویسند.

این همه مسائل اقتصادی و بحران و دزدی وجود دارد، - محمدرضا گودرزی با بیان این که نویسنده های عامه پسند جزیی از بدنه ادبیات را تشکیل می دهند، می گوید: چه کارشان دارید، بگذارید بنویسند.

این همه مسائل اقتصادی و بحران و دزدی وجود دارد، حالا یک نفر بیاید از طریق کتاب پول دربیاورد، چه اشکالی دارد؟ این نویسنده و مدرس داستان نویسی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی های رمان های عامه پسند و پرفروش و این که آیا لزوما یکی هستند و یا گاهی با هم اشتباه گرفته می شوند، اظهار کرد: متأسفانه برخی شمارگان را شاخص عامه پسندی می دانند که کاملا غلط است، البته خیلی هم بی ربط نیست.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، کتابی با عنوان مصرف ادبیات داستانی ایرانیان نوشته امید علی احمدی را چاپ کرده، در این کتاب که نویسنده آمارهای ده ساله را آورده بود، فهمیه رحیمی به لحاظ شمارگان رتبه اول را داشت، و با محمود دولت آبادی و سیمین دانشور که جزء پرفروش ها بودند، خیلی متفاوت بود.

در همه دنیا هم آمار کمابیش این است؛ مثلا باربارا کاتلند 736 رمان نوشته که جزء عامه پسندها است و یا آگاتا کریستی جزء عامه پسندهاست و با تیراژ یک میلیار به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کارشان دارید، بگذارید بنویسند

چه کارشان دارید، بگذارید بنویسند