مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:452020-07-06سياسي

افشاگری علیه مجلس که از اساس تکذیب شد


صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با این عنوان منتشر شد که «به ما گفتند زن باید بچه داری کند» و زنان را به هیأت ریٔیسه مجلس راه نمی دهند که انتشار این مطلب سر و صدای بسیاری در فضای رسانه و شبکه های اجتماعی به پا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، از صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با این عنوان منتشر شد که به ما گفتند زن باید بچه داری کند و زنان را به هیأت ریٔیسه مجلس راه نمی دهند که انتشار این مطلب سر و صدای بسیاری در فضای رسانه و شبکه های اجتماعی به پا کرد.

در همین راستا، نماینده شهرضا در مجلس در گفت وگو با رسانه ها با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها در این باره عنوان کرد: سخنان بنده در رابطه با عدم به کارگیری زنان در جایگاه دبیری کمیسیون های تخصصی بوده است.

وی با تکذیب این مطلب که هیأت ریٔیسه ی مجلس به نماینده های خانمی که می خواستند در هییأت ریٔیسه یا کمیسیون ها حضور داشته باشند، گفته اند کار زن بچه داری و خانه داری است   گفت: نمی دانم این مطالب با چه پایه و اساسی در فضای مجازی پخش شده است.

  در همین راستا محمودی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از رسانه ها و خبرنگاران خواست با دقت بیشتری در انعکاس مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری علیه مجلس که از اساس تکذیب شد

افشاگری علیه مجلس که از اساس تکذیب شد