مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 18:552020-07-06اقتصادي

لازمه حمایت های مالیاتی از پذیرش شرکت ها در بورس شفافیت آن هاست


رییس سازمان امور مالیاتی درباره مشوق های مالیاتی از شرکت هایی که می خواهند بورسی شوند، اظهار کرد: اگر در پرونده و صورت حساب های مالی این شرکت ها شفافیتی دیده نشود، - رییس سازمان امور مالیاتی درباره مشوق های مالیاتی از شرکت هایی که می خواهند بورسی شوند، اظهار کرد: اگر در پرونده و صورت حساب های مالی این شرکت ها شفافیتی دیده نشود، از این مشوق مالیاتی که عدم رسیدگی مجدد پرونده مالیاتی سال های قبل آن ها است، برخوردار نمی شوند و پرونده مالیاتی سال های قبل این شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید علی پارسا در پاسخ به ایسنا درباره مشوق های مالیاتی برای شرکت هایی که می خواهند امسال بورسی شوند، اظهار کرد: مصوبات شورای هماهنگی اقتصادی برای سازمان مالیاتی حکم قانون دارد و اجرای آن ها هیچ تفاوتی نسبت به قانون ندارد.

حمایت تضمین دار از تولید، تولیدکننده و سرمایه گذاری یکی از سیاست های اصلی سازمان امور مالیاتی است و ما به دنبال اخذ مالیات به هر شکل و شیوه ای نیستیم و روند مالیات ستانی ما وصول با اصول است.

وی با اشاره به مصوبه سران قوا درباره شرکت هایی که از امسال وارد بورس می شوند، گفت: براساس این مصوبه، سابقه قبلی مالیاتی این شرکت ها بررسی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه حمایت های مالیاتی از پذیرش شرکت ها در بورس شفافیت آن هاست

لازمه حمایت های مالیاتی از پذیرش شرکت ها در بورس شفافیت آن هاست