مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-06پزشكي

عبدیان: ملاک وزارت بهداشت است که تست کرونای استقلال را قبول دارد


عضو هیات مدیره استقلال می گوید مرکز مورد تایید وزارت بهداشت تست کرونای بازیکنان و عوامل این تیم را قبول دارد و بحث های کنونی را مبنی بر صحت داشتن یا نداشتن تست ها نمی فهمد.

- عضو هیات مدیره استقلال می گوید مرکز مورد تایید وزارت بهداشت تست کرونای بازیکنان و عوامل این تیم را قبول دارد و بحث های کنونی را مبنی بر صحت داشتن یا نداشتن تست ها نمی فهمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدیان پس از جلسه هیات مدیره استقلال گفت: بیشتر یک جلسه معارفه بود و مشکلات باشگاه بیان شد.

امیدوارم برای مشکلات راهکاری پیدا کنیم.

او درباره مشکلات مربوط به شیوع کرونا در استقلال و شرکت نکردن تیم در بازی با پارس جنوبی اظهار کرد: آقای سعادتمند موضع رسمی باشگاه را اعلام می کند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اظهارات مطرح شده در خصوص تست های کرونا بازیکنان این تیم هم گفت: بالاخره ملاک ما درباره مسائل درمانی، وزارت بهداشت است.

وقتی مرکز مورد تایید وزارت بهداشت تست کرونای ما را تایید می کند، فکر نمی کنم جای دیگری بخواهد اعمال نظر کند و بگوید اینجا را قبول ندارم.

عبدیان همچنین درباره ارجاع پرونده بازی استقلال و پارس جنوبی به کمیته انضباطی گفت: این موضوع در حوزه وظایف هیات مدیره نیست و آقای سعادتمند پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدیان: ملاک وزارت بهداشت است که تست کرونای استقلال را قبول دارد

عبدیان: ملاک وزارت بهداشت است که تست کرونای استقلال را قبول دارد