مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-06دانش

پیامد سنجی شرایط جدید ناشی از شیوع کرونا در کشور


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: چگونگی بازگشایی دانشگاه ها، استمرار فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، منابع مالی دانشگاه و درآمد اختصاصی دانشگاه ها از مواردی است که باید مورد تامل و بررسی جدی قرار گیرد.

- به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، دانشگاه تربیت مدرس میزبان معاونان فرهنگی دانشگاه های منطقه یک کشور بود.

در این نشست غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سخنانی اظهار داشت: بحث پیامد سنجی و توجه به زمینه و شرایط  جدیدی که با آن مواجهیم مساله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسائل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی نباید از هم جدا تصور شود، زیرا اینها مکمل یکدیگرند و معاونان فرهنگی دانشگاه ها همواره در بسیاری از پرسش های مطرح شده در حوزه آموزش عالی پیش قدم بودند.

وی افزود: چگونگی بازگشایی دانشگاه ها، چگونگی استمرار فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، منابع مالی دانشگاه و درآمد اختصاصی دانشگاه ها ، اولویت فعالیت ها و چگونگی امکان پذیری فعالیت ها ، تغییر در عادت های دانشجویان و تغییر در جهت گیری تحصیل، کیفیت تحصیل و آموزش مجازی و رونق بخشی مجدد دانشگاه ها از مواردی است که باید مورد تامل و بررسی جدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد سنجی شرایط جدید ناشی از شیوع کرونا در کشور

پیامد سنجی شرایط جدید ناشی از شیوع کرونا در کشور