مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-06سياسي

ظریف: وزارت خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند


وزیر امور خارجه با بیان اینکه «امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروهایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می کنند»، - وزیر امور خارجه با بیان اینکه امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروهایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده می کنند ، گفت: همانطور که دیروز هم در جلسه مجلس مشاهده شد، وزارت امور خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ظهر دوشنبه در نشست مدیران ارشد وزارت امور خارجه با معاون اول رییس جمهوری اظهار کرد: امروز وزارت امور خارجه در صحنه خارجی با کشورها و گروهایی مواجه است که از همه توان خود برای فشار بر مردم ایران استفاده میکنند.

وی افزود: شاید کمتر زمانی برای کشوری این میزان فشار از سوی برخی قدرت ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده بود؛ این اتفاق به دلیل بالندگی و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران است که نگرانی ایجاد کرده و موجب صف کشی علیه کشور شده است.

وزیر امور خارجه با اشاره به حضور خود در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان همانطور که دیروز هم دیدید وزارت امور خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است به دفاع از خود بپردازد؛ گرچه ما وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: وزارت خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند

ظریف: وزارت خارجه در مقابل دوستان داخلی هم مجبور است از خود دفاع کند