مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-06دانش

بسیج دانشجویی برای تربیت نیروهای توانمند تلاش کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید برای تربیت نیروهای توانمند بیش از پیش تلاش کند گفت: با درایت، عقلانیت و نگاه به تفکر بسیجی بسیاری از مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور رییس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اظهار کرد: بسیج یکی از حوزه های کمک رسان به کشور است و با درایت، عقلانیت و نگاه به تفکر بسیجی بسیاری از مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

 رشید حیدری مقدم با بیان اینکه در حوزه بسیج دانشگاهی همواره همدلی و همراهی خوبی وجود داشته است اظهار کرد: مسئولیت پذیری اجتماعی در شرایط بروز کرونا بیش از هر زمانی نمود پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام افراد جامعه در قبال سلامت مردم مسئول هستند، ابراز امیدواری کرد با استفاده از این فرصت بحران کرونا با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با یادآوری اینکه نگاه دنیا نگاه جنگ های فیزیکی نیست بلکه امروزه جنگ های رسانه ای یا بیولوژیک مطرح است، اضافه کرد: تاریخ جهان مملو از فراز و نشیب های بسیار بوده است از این به بعد نگاه به موضوعات جهان در پسا کرونا تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی برای تربیت نیروهای توانمند تلاش کند

بسیج دانشجویی برای تربیت نیروهای توانمند تلاش کند