مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-06دانش

ترم تحصیلی جدید دانشگاه تهران غیر حضوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به پیش بینی های مسئولین بهداشتی کشور در خصوص تداوم روند همه گیری ویروس کرونا در پاییز و با آگاهی از مسئولیت های خطیر دانشگاه، - برنامه ریزی دانشگاه تهران برای فعالیت های آموزشی سال تحصیلی 400-1399، به صورتی خواهد بود که کلیه فعالیت های آموزشی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به پیش بینی های مسئولین بهداشتی کشور در خصوص تداوم روند همه گیری ویروس کرونا در پاییز و با آگاهی از مسئولیت های خطیر دانشگاه، به منظور انتظام بهتر امور و انجام مناسب تر فعالیت های آموزشی سال تحصیلی 400-1399، برنامه ریزی دانشگاه تهران برای نیم سال اول سال تحصیلی با توجه به اصول و سیاست های زیر خواهد بود.

برنامه ریزی برای ارائه کلیه دروس نظری در نیمسال اول سال تحصیلی آینده با فرض اجتناب ناپذیر بودن آموزش الکترونیکی در نیمسال مذکور است.

بر این اساس با توجه به ارتقای زیر ساخت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، کلیه فعالیت های آموزشی از طریق سامانه یاد گیری الکترونیکی دانشگاه انجام خواهد شد.

ضروری است اعضای هیأت علمی دانشگاه و مدیران گروه های آموزشی و معاونان آموزشی واحدها، اقدامات و موارد زیر را در برنامه ریزی مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم تحصیلی جدید دانشگاه تهران غیر حضوری شد

ترم تحصیلی جدید دانشگاه تهران غیر حضوری شد