مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-06سياسي

توسعه کردستان به میزان مسئولیت پذیری مدیران بستگی دارد


توسعه استان و بهبود زندگی مردم وابسته به میزان تلاش و همت مدیران و مسئولیت پذیری آنان دارد، اگر با شجاعت سهم استان را از منابع مختلف کشور دریافت نکنیم در رسالت خود کوتاهی کرده و باید پاسخگو باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان ضمن تاکید بر نقش حیاتی بانک ها در روند توسعه استان اظهار کرد: هدف گذاری یکساله برای رسیدن به نقطه مطلوب در توسعه استان ضروری است، این مهم با همکاری، مساعدت و همراهی بانک ها محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: باید یک هدفگذاری یکساله برای توسعه استان و رونق کسب و کارها داشته باشیم که در این مسیر نقش بانک ها حیاتی و بسیار کارساز خواهد بود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در استان همکاری بسیار مناسبی میان قوه مجریه و قضاییه وجود دارد و دستگاه های نظارتی در راه ایجاد توسعه کمک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هدف ما باید این باشد که در این شرایط دشوار اقتصادی گره از مشکلات مردم باز کنیم و این امر با همدلی و مساعدت همه امکان پذیر است.

مرادنیا کارشناس محوری را از آفت های دستگاه های اجرایی و بانک ها دانست و عنوان کرد: یک کارشناس اگر دارای دیدگاهی مناسب و آگاه به مسائل باشد می تواند روند امور را تسهیل و یا بلعکس در روند آن مشکل ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کردستان به میزان مسئولیت پذیری مدیران بستگی دارد

توسعه کردستان به میزان مسئولیت پذیری مدیران بستگی دارد