مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-06سياسي

جذب20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس برای سال تحصیلی آینده


رییس سازمان نهضت سوادآموزی درآیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان از جذب 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاپور محمدزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان با اشاره به مأموریت های متنوع بزرگ ترین دستگاه تعلیم و تربیت در تعالی آموزشی کشور اظهار کرد: برنامه های آموزش وپرورش استان گیلان در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، نقشه سند تحول بنیادین و همچنین برنامه های وزیر آموزش وپرورش در زمان اخذ رأی اعتماد زمینه ساز تحول شگرف در نظام فرهنگی و آموزشی است.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس کشور جذب می شوند و همچنین 25 هزار و300 نفر از همکاران فرهنگی تبدیل وضعیت خواهند شد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به رقم 2 میلیون و700 هزار بی سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال در سرشماری سال 95 گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته این رقم به کمتر از یک میلیون بی سواد در سال 98 کاهش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه شبکه شاد در استان گیلان باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی جدید از 15 شهریور اعلام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس برای سال تحصیلی آینده

جذب20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس برای سال تحصیلی آینده