مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-06دانش

جزییات برگزاری ترم تابستان رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد


دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 99-98 برای رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاون علوم مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه ابلاغ شد.

- دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 99-98 برای رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاون علوم مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد علمایی معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 99-98 برای رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل تأکید شده است: در راستای استفاده بهینه از توان و قابلیت های منابع انسانی، صرفه جویی در زمان و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دانشگاه آزاداسلامی درخصوص برگزاری دوره آموزشی تابستان در مقاطع مختلف تحصیلی، این دستورالعمل ابلاغ می شود.

براساس این دستورالعمل؛ ثبت نام دوره تابستان در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 99/4/22 تا 99/5/2 ادامه دارد و شروع کلاس های درسی از تاریخ 99/5/4 تا 99/5/30 بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری ترم تابستان رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات برگزاری ترم تابستان رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد