مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 20:552020-07-04بين الملل

نهاد بریتانیایی: دولت مسئول ده هزار فوتی بر اثر کرونا در آسایشگاه ها است


یک سازمان خیریه درمانی انگلیسی با انتقاد از کافی نبودن تعداد آزمایش های ابتلا به کرونا توسط دولت این کشور، لندن را مقصر جان باختن 10 هزار نفر بر اثر این بیماری در آسایشگاه ها معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارک ادامز مدیرعامل بنیاد خیریه مراقبت های یکپارچه جامعه در انگلیس می گوید دولت این کشور مسئول مرگ حدود ده هزار نفر از شهروندان انگلیسی بر اثر ابتلا به ویروس کووید19 در آسایشگاه ها و خانه های سالمندان است.

به نوشته وبگاه میرور ادامز با ناکافی دانستن آزمایش های ابتلا به ویروس کرونا که توسط دولت انگلیس انجام شد، گفت با انجام زودهنگام این آزمایش ها، می شد رقم فوتی ها در این مکان ها را نصف کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های دولت انگلیس برای آزمایشات هفتگی ابتلا به ویروس کرونا بسیار کم و بسیار دیرهنگام است، توضیح داد: تا کنون، داده های سازمان ملی آمار نشان می دهد 19394 نفر در آسایشگاه ها بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داده اند.

اگر اولویت این بود که از هر کسی که که با افراد آسیب پذیر تماس برقرار می کرد، آزمایش می گرفتند، این رقم نصف یا حتی بخش کوچکتری از عدد کنونی می شد .

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد بریتانیایی: دولت مسئول ده هزار فوتی بر اثر کرونا در آسایشگاه ها است

نهاد بریتانیایی: دولت مسئول ده هزار فوتی بر اثر کرونا در آسایشگاه ها است