مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-04بين الملل

دفن اجساد کرونایی از شایعه تا واقعیت


این روزها پیام های بسیاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دست به دست می شود که حامل پیام تلخی از چگونگی غسل و دفن اجساد کرونایی است.

- ایسنا/کردستان این روزها پیام های بسیاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دست به دست می شود که حامل پیام تلخی از چگونگی غسل و دفن اجساد کرونایی است.

برخی از شهروندان در پیام های منتشر شده خود در فضای مجازی تکفین اجساد کرونایی بر اساس پروتکل های بهداشتی زیر نظر سازمان بهداشت را کاملا رد کرده اند.

یکی از بستگان متوفیان کرونایی در پیامی که در فضای مجازی از خود منتشر کرده بود، مدعی شد که اجساد کرونایی به هیچ وجه با پروتکل های بهداشتی دفن نشده و تمامی کارها و امور دفن اجساد کرونایی بر دوش خود بستگان متوفا است.

او در سخنان خود مدعی شده است که آمبولانس های حامل اجساد کرونایی به هیچ وجه ضدعفونی نشده و غسل اجساد در کوتاه ترین زمان و نماز میت نیز به صورت کامل انجام نخواهد شد، همچنین بستگان متوفی موظف به حمل اجساد تا محل دفن اجساد کرونایی هستند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص چگونگی حمل و دفن اجساد کرونایی گفت: دفن اجساد کرونایی و اجساد مشکوک به کرونا در سطح استان به صورت کاملا بهداشتی و توسط گروه تخصصی بهداشت و محیط انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن اجساد کرونایی از شایعه تا واقعیت

دفن اجساد کرونایی از شایعه تا واقعیت