مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 18:002020-07-04پزشكي

832 بیمار سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت قرمز استان گفت: در حال حاضر 832 بیمار سندرم حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد آقازاده شنبه شب در پنجاهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا درباره وضعیت استان در شیوع بیماری کووید 19 اظهار داشت: آذربایجان غربی جزو استان های وضعیت قرمز است و 832 نفر در بیمارستان های استان با سندرم حاد تنفسی بستری هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع 832 نفر بستری بیماران سندرم حاد تنفسی، 344 نفر به طور قطع به بیماری کووید 19 مبتلا هستند و 488 نفر مشکوک به این بیماری هستند افزود: ایران با وجود تحریم و ظلم هایی که به کشور می شود، کشور در مدیریت بیماری کرونا عملکرد بسیار عالی داشته و توانسته است این ویروس منحوس را مدیریت کند.

آقازاده در خصوص تجهیز بیمارستان های استان عنوان کرد: در راستای تجهیز بیمارستان های استان، دو دستگاه سی تی اسکن برای شهرهای ارومیه و میاندوآب نیز به زودی به حوزه درمان این شهرها افزوده می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره سی تی اسکن شهرستان خوی گفت: یک دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خوی از امروز راه اندازی شده و به تجهیزات درمانی این شهر افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

832 بیمار سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری شد

832 بیمار سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری شد