مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-04پزشكي

اقدامات سختگیرانه به نفع همه است/بحران و پیک جدی کرونا در استان کرمان نداشتیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در استان کرمان بحران و پیک جدی از ابتدا نداشتیم، اما اکنون استان و به ویژه جنوب از شریط خاص و ویژه ای برخوردار است و با رعایت فاصله گذاری و توصیه های بهداشتی قطعا می توانیم کمک کنیم و از درگیر شدن بیشتر هم استانی ها جلوگیری کنیم.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در استان کرمان بحران و پیک جدی از ابتدا نداشتیم، اما اکنون استان و به ویژه جنوب از شریط خاص و ویژه ای برخوردار است و با رعایت فاصله گذاری و توصیه های بهداشتی قطعا می توانیم کمک کنیم و از درگیر شدن بیشتر هم استانی ها جلوگیری کنیم.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد عصر امروز 14 تیرماه در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه های جنوبشرق اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا که یک شوک به دنیا و کشور ما وارد شده بود، مسئله خیلی جدی گرفته می شد و همه افراد خود را سهیم دانسته و خودجوش وارد عرصه مقابله با این بحران به صحنه آمدند.

وی با اشاره به تلاش حامیان مالی و معنوی در راستای مقابله با کرونا افزود: وظیفه اخلاقی و حرفه ای ما این بود که همه تلاش خود را به کار بگیریم و یک سازمان به تنهایی از پس مقابله با کرونا بر نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سختگیرانه به نفع همه است/بحران و پیک جدی کرونا در استان کرمان نداشتیم

اقدامات سختگیرانه به نفع همه است/بحران و پیک جدی کرونا در استان کرمان نداشتیم