مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-04اقتصادي

افزایش پروازهای روزانه فرودگاه سنندج، گامی در راستای توسعه کردستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از سرگیری پروازهای فرودگاه سنندج را گامی در راستای توسعه کردستان عنوان کرد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: افزایش پروازهای روزانه فرودگاه سنندج، گامی در راستای توسعه کردستان ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از سرگیری پروازهای فرودگاه سنندج را گامی در راستای توسعه کردستان عنوان کرد.

خالد جعفری امروز(14تیر) در مراسمی که به یمن ازسرگیری پروازهای فرودگاه سنندج در دفتر شرکت هواپیمایی کیا پرواز و با حضور نمایندگان شرکت کیش ایر برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه منطقه آزاد بانه و مریوان، اولویت دارترین منطقه در میان 8 منطقه مطرح شده است و امر نویدبخش آینده ای خوب برای کردستان است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون برنامه بلند مدتی برای پروازهای استان وجود نداشته اما قطعا اگر پروازها به هر روز 2 پرواز ارتقا پیدا کند، صندلی خالی نخواهیم داشت.

جعفری بیان کرد: با وجود وجود مشکلات ناشی از تحریم ها و شیوع کرونا، با توجه به اینکه بُعد مسافت و زمان، در ترددها مهم است، تداوم پروازها می تواند در توسعه کردستان موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای روزانه فرودگاه سنندج، گامی در راستای توسعه کردستان

افزایش پروازهای روزانه فرودگاه سنندج، گامی در راستای توسعه کردستان