مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-04فناوري

مشتریان پست از درگاه های غیر حضوری استفاده کنند


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا, مشتریان برای دریافت خدمات مخابراتی, حتی الامکان از درگاه های غیر حضوری استفاده کنند.

- محمد رضا بیدخام مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا مشتریان برای دریافت خدمات مخابراتی حتی الامکان از درگاه های غیر حضوری استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور و شدت یافتن شیوع این ویروس, ضروری است مشتریان تمامی خدمات مخابراتی خود را از درگاه های غیرحضوری این شرکت دریافت کنند.

وی عدم حضور مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت در مراکز و دفاتر مخابراتی در شرایط کنونی را ضروری دانست و اظهار داشت: بر اساس لزوم فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از حضور فیزیکی مشتریان در مراکز ارائه خدمات, لازم است برای دریافت هرگونه خدمتی از درگاه های غیرحضوری استفاده شود تا این اقدام، کمک قابل توجهی به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا باشد.

بیدخام ،شرکت مخابرات ایران را در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو دانست و افزود: این شرکت همواره تلاش کرده است مشتریان، دریافت هرگونه خدمات مخابراتی را از طریق درگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتریان پست از درگاه های غیر حضوری استفاده کنند

مشتریان پست از درگاه های غیر حضوری استفاده کنند