مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-04بين الملل

افشای ابعاد تازه ای از نقش انگلیس در جنگ یمن؛ آموزش صدها پرسنل نظامی ائتلاف سعودی


یک پایگاه اینترنتی نوشت، داده های جدید نشان می دهند که نیروی هوایی انگلیس در سال 2019 پرسنل نیروی هوایی عربستان در زمینه کار با جنگنده هایی که برای بمباران غیرنظامیان در یمن استفاده شدند آموزش داده و در عین حال نظامیان انگلیسی به آموزش گروه های دیگری از .

- افشای ابعاد تازه ای از نقش انگلیس در جنگ یمن؛ آموزش صدها پرسنل نظامی ائتلاف سعودی یک پایگاه اینترنتی نوشت، داده های جدید نشان می دهند که نیروی هوایی انگلیس در سال 2019 پرسنل نیروی هوایی عربستان در زمینه کار با جنگنده هایی که برای بمباران غیرنظامیان در یمن استفاده شدند آموزش داده و در عین حال نظامیان انگلیسی به آموزش گروه های دیگری از نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان در تقریبا 12 پایگاه نظامی در داخل بریتانیا پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دیلی ماوریک، صدها تن از پرسنل نظامی عربستان در سال 2019 آموزش هایی را در محل پایگاه های نیروی هوایی سلطنتی انگلیس در بریتانیا دریافت کرده اند در حالی که در همین سال یک دادگاه هر گونه صادرات جدید سلاح های ساخت انگلیس به عربستان را از بابت نگرانی های مربوط به نقض حقوق بشر توسط عربستان در یمن ممنوع کرد.

داده هایی متعلق به وزارت دفاع انگلیس که به دست Declassified UK رسید، نشان می دهند که سال گذشته میلادی بالغ بر 310 عربستانی در شش پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای ابعاد تازه ای از نقش انگلیس در جنگ یمن؛ آموزش صدها پرسنل نظامی ائتلاف سعودی

افشای ابعاد تازه ای از نقش انگلیس در جنگ یمن؛ آموزش صدها پرسنل نظامی ائتلاف سعودی