مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-04دانش

امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق رسولی، رییس دانشگاه آزاد اردبیل از برگزاری امتحانات پایان ترم در این دانشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد و اظهار کرد: - امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود + فیلم رییس دانشگاه آزاد اردبیل گفت: امتحانات پایان ترم در این دانشگاه به صورت حضوری و برای دانشجویان با شرایط خاص به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسحاق رسولی، رییس دانشگاه آزاد اردبیل از برگزاری امتحانات پایان ترم در این دانشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد و اظهار کرد: برآورد ما این بود که 70 درصد دانشجویان خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی و 30 درصد هم خواستار امتحانات حضوری باشند.

رسولی بیان کرد: با اینکه با متقاضیان برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری بود، اما احتمال دادیم که برخی دانشجویان از امکانات لازم برای شرکت در امتحان مجازی را نداشته باشند و به همین دلیل، آزمون ها حضوری اعلام شد و با شرایطی برای برخی از دانشجویان به صورت غیرحضوری نیز برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اردبیل توضیح داد: براساس دستورالعمل معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه، با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند شرایط امتحان حضوری را برای دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود + فیلم

امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود + فیلم