مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-04دانش

طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو انجام شد


رییس سازمان امور دانشجویان از افزایش امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان در کنار خوابگاه ها خبرداد و گفت:طرح پایش سلامت نیز برای 30 هزار دانشجو انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزش دانشجویان در سال 1398 که با حضور وزیر علوم برگزار شد اعلام کرد: در عرصه ورزش دانشجویی در بحث زیرساخت ها، امروز به سرانه 2 متر مربع برای هر دانشجو رسیده ایم.

صدیقی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در هفت سال اخیر، نظم و انضباط در فعالیت ها بود که تقدیر به موقع از ورزشکاران یکی از آنها است، اظهار داشت: ما افتخارات ورزشکاران را در همان سال تقدیر می کنیم که سال گذشته با مشکل شیوع بیماری کرونا رو به رو شدیم و به موقع انجام نشد و از ابتدای سال به دنبال بهتر شدن شرایط برای برگزاری تجلیل بودیم.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در سال 1398 توفیقات خوبی در عرصه ورزش دانشگاهی داشتیم، افزود: در این مدت درخصوص توسعه زیرساخت های فضای ورزش دانشگاهی فعالیت های خوبی صورت گرفت و در این راستا 83 پروژه زودبازده داشتیم که 65پ روژه به نتیجه رسیده و ساخت 29 پروژه کلان ورزشی نیز در حال پی گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو انجام شد

طرح پایش سلامت برای 30 هزار دانشجو انجام شد