مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-04پزشكي

کرونای هزار چهره مدام در حال تغییر شکل است


بیماری کرونا، بیماری هزار چهره بوده و عوارض آن مدام تغییر شکل می دهد؛ در فصل زمستان به شکل بیماری تنفسی و در فصل تابستان خود را  بیشتر به صورت درگیری گوارشی نشان می دهد.

- ایسنا/زنجان متخصص طب سنتی گفت: بیماری کرونا، بیماری هزار چهره بوده و عوارض آن مدام تغییر شکل می دهد؛ در فصل زمستان به شکل بیماری تنفسی و در فصل تابستان خود را  بیشتر به صورت درگیری گوارشی نشان می دهد.

نرجس خواصی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رعایت اصول شش گانه طب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رفع استرس حائز اهمیت است، اظهار کرد: سلامت آب و هوا، اولین اصول شش گانه طب سنتی است که بر این اساس افراد باید در فضای بسته آلوده، قرار نگیرند و بیماران از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تقویت سیستم ایمنی بدن با رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک میسر است، افزود: استشمام بوهای خوش و ملایم، استفاده از رنگ های ملایم و گوش دادن به موسیقی بر کاهش استرس تاثیر به سزایی دارد.

این مسئول در رابطه با دومین اصول شش گانه طب سنتی، تصریح کرد: سلامت خواب دومین اصل از اصول شش گانه طب سنتی است، داشتن خواب و بیداری مناسب، به موقع و به اندازه کافی خوابیدن و بیدار شدن در سلامت بدن اهمیت بسیاری دارد و بالعکس دیر خوابیدن علاوه بر تاثیر منفی بر سندروم مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای هزار چهره مدام در حال تغییر شکل است

کرونای هزار چهره مدام در حال تغییر شکل است