مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-03سياسي

امام جمعه رشت: سگ گردانی خلاف فرهنگ اسلامی جامعه است


امام جمعه رشت خواستار مقابله با فرهنگ های وارداتی شد و تاکید کرد که سگ گردانی خلاف فرهنگ اسلامی است و گفت: «مردم گیلان را با این فرهنگ می بینند و مایه تعجب آنان است».

- امام جمعه رشت خواستار مقابله با فرهنگ های وارداتی شد و تاکید کرد که سگ گردانی خلاف فرهنگ اسلامی است و گفت: مردم گیلان را با این فرهنگ می بینند و مایه تعجب آنان است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ​آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، مشهدالرضا را قلب و پایتخت معنوی ایران دانست و عنوان کرد: میزبانی ایران از امام رضا(ع) مایه ثمرات و برکات فراوانی برای ایرانیان و شیعیان بود و مردم ایران ارادت ویژه ای نسبت به ثامن الاحجج دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ بومی و دینی مردم گیلان هستند، گفت: استان گیلان از گذشته های دور مامون امامزادگان بوده و فرهنگ مردم این استان با اسلام و شیعه عجین شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ضمن انتقاد از سگ گردانی توسط برخی از هنجارشکنان در استان، خاطرنشان کرد: وجود منکرات در جامعه آثار منفی اجتماعی به دنبال خواهد داشت لذا از جوانان مومن و انقلابی می خواهیم به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کمک کنند تا فرهنگ عمومی را نهادینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: سگ گردانی خلاف فرهنگ اسلامی جامعه است

امام جمعه رشت: سگ گردانی خلاف فرهنگ اسلامی جامعه است