مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-03سياسي

حرم امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) به قطب زیارتی شمال غرب شیراز تبدیل شود


عضو هیئت امنای حرم امامزاده محمدبن موسی الکاظم(ع) گفت: این حرم می تواند به سومین زیارتگاه و قطب فرهنگی زیارتی در شمال غرب شهر مقدس شیراز تبدیل شود.

-  سردار محمدعلی شیخی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس در شیراز  اظهار داشت: امروز جلسه ای برای توسعه حرم محمدبن موسی الکاظم(ع) با حضور چهار نماینده شیراز و زرقان در مجلس، شهردار منطقه، هیئت امنای امامزاده، معتمدین محل و نماینده باغداران قصردشت برگزار شد.

کار اصلی توسعه حرم حرم امامزاده محمدبن موسی الکاظم(ع)  است وی افزود: موضوع و کار اصلی توسعه حرم است و طرح های مکمل آن ایجاد یک بازار سنتی در نزدیکی پایانه اتوبوس رانی و ایجاد یک پایانه بزرگ گل و گیاه خواهد بود.

شیخی درمورد پایانه گل و گیاه توضیح داد: باغی در دو طرف بازار قرار گرفته به اسم باغ علیشاهی که در آنجا تصمیم است یک پایانه بزرگ گل و گیاه ایجاد شده و در آن کلیه امور مربوط به گل و باغداری صورت پذیرد.

این طرح به دنبال افزایش ظرفیت فضای معنوی شهر و رفع مشکل باغداران قصردشت است وی با بیان اینکه در این طرح به دنبال افزایش ظرفیت فضای معنوی شهر و رفع مشکل باغداران قصردشت هستیم، تصریح کرد: این طرح به منظور اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل کردن امامزادگان به قطب های فرهنگی در کشور می باشد و امامزاده محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) به قطب زیارتی شمال غرب شیراز تبدیل شود

حرم امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) به قطب زیارتی شمال غرب شیراز تبدیل شود