مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-03اقتصادي

صادرات 14 هزار تن کالای مرتبط با دام و طیور از خراسان رضوی به 11کشور دنیا


رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی از صادرات 14 هزار تن انواع کالای مرتبط با دام و طیور و فرآورده های خام دامی به 11 کشور جهان از مبدأ این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر حامد طاهریان اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از 14 هزار تن انواع کالاهای مرتبط با این بخش باارزش دلاری 11 میلیون دلار به سایر کشورها صادرشده است.

رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی مقصد صادرات استان را کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس ذکر کرد و افزود: این میزان کالا با 815 فقره گواهی بین المللی صادره از سوی دامپزشکی استان صادرشده است.

وی یادآور شد: دقت در بررسی محموله های صادراتی و وارداتی ازجمله موارد مهمی است که نقش مستقیمی در سلامت جامعه و اقتصاد کشور دارد.

طاهریان تأکید کرد: پذیرش محموله های صادراتی مرتبط با دام و طیور جمهوری اسلامی در دیگر کشورها منوط به داشتن گواهی معتبر دامپزشکی است و این مهم درزمینهٔ محموله های وارداتی نیز صادق است و تا محموله ای دارای گواهی معتبر دامپزشکی از کشور مبدأ نباشد، اجازه ورود به کشور را نخواهد داشت و بر این اساس کلیه محموله ها در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 14 هزار تن کالای مرتبط با دام و طیور از خراسان رضوی به 11کشور دنیا

صادرات 14 هزار تن کالای مرتبط با دام و طیور از خراسان رضوی به 11کشور دنیا