مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-03اقتصادي

کانون اصلاح و تربیت در استان سمنان نداریم


رییس اداره زندان شاهرود با بیان اینکه در استان سمنان کانون اصلاح و تربیت نداریم، گفت: در حال حاضر اگر رأیی صادر شود، محکومان به استان های مجاور منتقل می شوند.

- امید کهربایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با بیان اینکه زندانیان به سه دسته بسته، نیمه باز و باز تعریف شده اند، اظهار کرد: زندانی های سطح باز با جرائم خرد و سبک هستند که با سپردن وثیقه مناسب با قرارداد بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی، کار، محل و زمان حضور مشخص دارند و محل نگهداری آن ها، بیرون زندان است.

وی افزود: مبلغ دستمزد این افراد بر اساس دستمزد روزانه ابلاغی با تعداد روز در ماه محاسبه و به حسابداری زندان داده می شود که 45 درصد برای زندانی و 50 درصد سپرده می شود و پنج درصد بیمه حوادث است.

رییس اداره زندان شاهرود با اشاره به تفاهم نامه با آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی زندانیان گفت: کلاس آموزشی در زندان بر اساس استعداد هر زندانی با تجهیزاتی که زندان فراهم یا فنی و حرفه ای می آورد، انجام و آزمون گرفته و مدرک با عنوان مرکز سیار آموزش فنی و حرفه ای صادر می شود.

کهربایی بیان کرد: در این مدارک، نامی از زندان برده نمی شود و زندانیان بعد از آزادی می توانند به اداره کار مراجعه کنند و از تسهیلات اشتغال استفاده کنند؛ همچنین در مرکز مراقبت بعد از خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون اصلاح و تربیت در استان سمنان نداریم

کانون اصلاح و تربیت در استان سمنان نداریم