مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-03بين الملل

هشدار بولتون به صهیونیست ها در مورد احتمال توافق ترامپ با ایران!


مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید در ادامه حملات خود به دونالد ترامپ مدعی شد این احتمال وجود دارد که وی در دوره دوم ریاست جمهوری خود، تلاش کند به ایران نزدیک شود تا بتواند توافق هسته ای جدیدی به دست بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید با هشدار به صهیونیست ها درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر، مدعی شد او احتمالا برای نزدیک شدن به ایران تلاش خواهد کرد.

در ادامه انتقادات تند جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا از دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور، او این بار به صهیونیست ها درباره پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 هشدار داد.

بولتون در مصاحبه ویدئوکنفرانسی با شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، مدعی شد این احتمال وجود دارد که ترامپ در دوره دوم ریاست جمهوری خود، تلاش کند به ایران نزدیک شود تا بتواند توافق هسته ای جدیدی به دست بیاورد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل وی با بیان اینکه اسراییلی ها باید نگران پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری باشند، گفت: [او] مشتاق بود با سران ایران دیدار کند.

تا درباره به دست آوردن توافق هسته ای جدید با ایران صحبت کند.

نگران هستم همانطور که "کیم جونگ اون" (رهبر کره شمالی) ترامپ را درخصوص کره بازی داد، ایرانی ها هم در دوره دوم ترامپ بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بولتون به صهیونیست ها در مورد احتمال توافق ترامپ با ایران!

هشدار بولتون به صهیونیست ها در مورد احتمال توافق ترامپ با ایران!