مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-03اقتصادي

گازرسانی به 250 صنعت لرستان در نیمه اول امسال


سرپرست شرکت گاز لرستان از گازرسانی به 130 روستای استان تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» همچنین بیش از 250 صنعت استان نیز تا پایان نیمه اول امسال گازدار خواهند شد.

- ایسنا/لرستان سرپرست شرکت گاز لرستان از گازرسانی به 130 روستای استان تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال جهش تولید همچنین بیش از 250 صنعت استان نیز تا پایان نیمه اول امسال گازدار خواهند شد.

کرم گودرزی در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به پنج روستای محور آبسرده از توابع شهرستان خرم آباد، اظهار کرد: در سال جاری علیرغم محدودیت های به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، گازرسانی به روستاهای استان با هدف افزایش رفاه هم استانی ها و محرومیت زدایی با اهتمام ویژه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی دنبال می شود.

وی با اشاره به این که با بهره بردای از پروژه گازرسانی به روستاهای محور آبسرده تعداد روستاهای گازرسانی شده در بخش بیرانوند به 196 روستا رسید، افزود: با اتمام پروژه های گازرسانی به شش روستای باقیمانده تا پایان سال جاری به تمامی روستاهای واجد شرایط بخش بیرانوند گازرسانی می شود و این نوید را به مردم می دهیم که تا پایان سال جاری بخش بیرانوند بخش سبز خواهد شد و 100 درصد جمعیت شهری و روستایی آن از نعمت گاز برخوردار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 250 صنعت لرستان در نیمه اول امسال

گازرسانی به 250 صنعت لرستان در نیمه اول امسال