مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-03اقتصادي

تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی ایلام اولویت سال جاری است


سرپرست سازمان صمت استان ایلام گفت: تمرکز برنامه ها و اهداف حوزه تولید بیشتر معطوف به پروژه ها و طرح های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا محمد رحیمی افزود: طرح های منتخب این گروه تا پایان دولت به بهره برداری و وارد فاز تولید و اشتغال می شوند.

این مسئول ادامه داد: با همکاری همه دستگاه های مربوطه مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در تمامی زمینه ها اعم از تعیین تکلیف بدهی ها، جرائم و تسهیلات بانکی، مالیات، بیمه و… در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار بررسی و رفع می شوند.

محمد رحیمی با اشاره به تامین مالی تسهیلات واحدهای صنعتی از محل منابع مختلف، تصریح کرد: تاکنون سه هزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات مالی سرمایه ثابت و در گردش برای واحدهای صنعتی پرداخت شده است.

در این برنامه همچنین در خصوص انعقادتفاهم نامه سرمایه گذاری توسط سازمان های توسعه ای و بنیادها در استان، انجام فاز اول مطالعات اکتشافی حوزه معدن، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز استان در بحث کرونا توسط واحد تولیدی مواردی بیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی ایلام اولویت سال جاری است

تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی ایلام اولویت سال جاری است