مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-03سياسي

ویروس فساد بدتر از ویروس کرونا است


امام جمعه تبریز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مبارزه با فساد، بیانات ایشان را حاوی نکات اساسی خواند و گفت: ویروس فساد بدتر از ویروس کرونا است و با مبارزه با فساد، - روح امید در نظام، تقویت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: قاطعیت برخورد با مفسدین صرفا آثار مثبت اقتصادی ندارد، بلکه اثر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد و مبارزه با فساد اعتماد به نظام را افزایش و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

وی گفت: مبارزه با فساد با مصاحبه حل نمی شود و نیاز به برنامه دارد؛ یک فرد مفسد اقتصادی، موجودی است که اجرای عدالت در حق او نماد مبارزه با فسادی است که در پیکره جامعه افتاده است.

وی بیان کرد: لازمه رفع محرومیت در جامعه عدالت اجتماعی بوده و عدالت اجتماعی اساس اصلی است؛ به طوریکه اگر رونق اقتصادی باشد، اما عدالت نباشد، اقتصاد به درد فقرا و نیازمندان نمی خورد و محرومیت را برطرف نمی کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروزه در کشورهای ثروتمند که تولیدشان هم در سطح بالایی است، بازهم محرومیت وجود دارد، افزود: چیزهایی را که از پشت دوربین ها می بینیم، محلات فقیرنشین نیست و زندگی تلخ و گرسنگی را نشان نمی دهند، بلکه ساختمان های مجلل را نشان می دهند؛ اگر رونق اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس فساد بدتر از ویروس کرونا است

ویروس فساد بدتر از ویروس کرونا است