مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-03سياسي

کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم به مشهد رسید


کاروان دوچرخه سواری ارادتمندان امام رضا(ع) بعد از طی مسیر قم تا مشهد همزمان با سالروز ولادت امام هشتم(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

- کاروان دوچرخه سواری ارادتمندان امام رضا(ع) بعد از طی مسیر قم تا مشهد همزمان با سالروز ولادت امام هشتم(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

مسئول کانون فرهنگی بسیج موسسه فرهنگی قدس روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: کاروان یادشده با شرکت 25 نفر از خادمان حرم امام رضا(ع) و خبرنگاران مسافت 955 کیلومتری قم تا مشهد را رکاب زدند و امروز طی مراسمی کوتاه به حرم امام هشتم(ع) مشرف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد قاضی زاده افزود: اعضای این کاروان روز چهارم تیر ماه و بعد از ولادت حضرت معصومه(س) حرکت خود را با شعار یا جواد الائمه ادرکنی آغاز کردند و مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا حرم امام رضا(ع) را طی دهه کرامت رکاب زدند.

وی با بیان اینکه این اقدام برای نهمین سال متوالی انجام شد ادامه داد: امسال کوچکترین فرد در این کاروان با 9 سال و بزرگترین فرد با 65 سال در این اقدام فرهنگی و ارزشی شرکت کردند.

مسئول کانون فرهنگی بسیج موسسه فرهنگی قدس گفت: این اقدام با همکاری بسیج رسانه خراسان رضوی و کانون فرهنگی بسیج موسسه فرهنگی روزنامه قدس انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم به مشهد رسید

کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم به مشهد رسید