مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-03سياسي

مجلس و دولت هم باید مثل دستگاه قضا مبارزه با فساد را از خودشان شروع کنند


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سه قوه باید ب همراهی و همدلی به مبارزه با فساد بپردازند، گفت: - علی حدادی ،نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: یکی از مهم ترین مؤلفه های کارآمدی نظام دینی و تحقق ایجاد تمدن نوین اسلامی که از مقام معظم رهبری هدف گذاری کردند با همکاری و هماهنگی قوای سه گانه تحقق می یابد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با فساد، افزود: سران قوا به ویژه قوه قضایی باید به صورت شفاف به سمت مبارزه با فساد حرکت کنند و همانطور که شاهد آن هستیم امروز این امر محقق شده است و رضایمندی رهبری انقلاب را نیز در بر داشته است.

حدادی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد از داخل قوه قضایی شروع شده است و مسیر بدون اغماض در حال طی شدن است، ادامه داد: قوه مجریه و مقننه نیز باید همین مسیر را طی کنند و همین وظیفه را دارند.

وی تصریح کرد: تمامی نماینده مجلس یازدهم بر این باور و قول هستند که مبارزه با فساد اقتصادی در راستای تحقق کارآمدی نظام جمهوری اسلامی باید انجام شود و اگر بخواهیم مجلس را به معنی واقعی در رأس امور هدایت و بکارگیری کنیم فساد ستیزی باید تقویت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت هم باید مثل دستگاه قضا مبارزه با فساد را از خودشان شروع کنند

مجلس و دولت هم باید مثل دستگاه قضا مبارزه با فساد را از خودشان شروع کنند