مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-03سياسي

نماینده ایران در سازمان ملل خواستار لغو تحریم ها برای مقابله با کرونا شد


تخت روانچی تاکید کرد که «کرونا دشمن مشترک خانواده بشر است و تنها راه مقابله با آن نیز همبستگی عملی و همکاری جهانی است» و خاطرنشان کرد: «تحریم های یکجانبه به طور عملی بیماران را بیشتر از همه هدف قرار می دهند و نشانگر آن است که تحریم های مذکور تا چه اندازه غیراخلاقی، - تخت روانچی تاکید کرد که کرونا دشمن مشترک خانواده بشر است و تنها راه مقابله با آن نیز همبستگی عملی و همکاری جهانی است و خاطرنشان کرد: تحریم های یکجانبه به طور عملی بیماران را بیشتر از همه هدف قرار می دهند و نشانگر آن است که تحریم های مذکور تا چه اندازه غیراخلاقی، غیرانسانی و نامشروع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر ضرورت لغو تحریم های یکجانبه که ظرفیت کشورهای هدف برای مقابله با کرونا را تضعیف می کنند، تأکید کرد.

مجید تخت روانچی روز پنج شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت که برای بررسی آثار کرونا برگزار شد، گفت: بیماری های همه گیر با نرخ مرگ و میر بالا، دارای آثار منفی بر وضع اقتصادی و اجتماعی کشورهای درگیر در مخاصمات بوده و با افزودن یک لایه دیگر بر مشکلات موجود آنها، وضع را پیچیده تر می کنند.

وی در این راستا به برخی مشکلات که در نتیجه گسترش کرونا در منطقه و به ویژه در سوریه و یمن پیش آمده، اشاره کرد و افزود: این وضع با اعمال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در سازمان ملل خواستار لغو تحریم ها برای مقابله با کرونا شد

نماینده ایران در سازمان ملل خواستار لغو تحریم ها برای مقابله با کرونا شد