مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-03سياسي

با استفاده از ماسک هر فرد سهمی در مقابله با کرونا دارد


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی یک حرکت اجتماعی در راستای تامین سلامت جامعه بوده و با وحدت در رعایت این پروتکل ها می توانیم در مقابله با این ویروس موفق شویم.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی یک حرکت اجتماعی در راستای تامین سلامت جامعه بوده و با وحدت در رعایت این پروتکل ها می توانیم در مقابله با این ویروس موفق شویم.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک از سوی مسئولان و مردم و مشارکت در پویش من ماسک می زنم ، بیان کرد: آنچه که امروز در سطح جامعه ضرورت دارد رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی است.

در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه استفاده از ماسک یک امر ضروری به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند بر همه ما چه مسئولان و چه مردم وظیفه است که در پویش استفاده از ماسک شرکت کرده و آن را یک وظیفه تلقی کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از مردم تقاضا دارم برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت خودشان استفاده از ماسک را به ویژه در اماکن عمومی با جدیت دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با استفاده از ماسک هر فرد سهمی در مقابله با کرونا دارد

با استفاده از ماسک هر فرد سهمی در مقابله با کرونا دارد