مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 21:102020-07-02سياسي

محو زباله گردی کودکان اولویت اول حوزه اجتماعی شهرداری تهران است


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی اعلام کرد اراده جمعی برای مقابله با پدیده زباله گردی کودکان از سوی شهرداری تهران شکل گرفته و این برنامه اولویت جدی این دوره مدیریت است.

- سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی اعلام کرد اراده جمعی برای مقابله با پدیده زباله گردی کودکان از سوی شهرداری تهران شکل گرفته و این برنامه اولویت جدی این دوره مدیریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست دوره ای شورای مدیران سازمان و مدیران مراکز خدمات اجتماعی 22گانه پایتخت با حضور سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک به میزبانی آن منطقه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

سیدحمید موسوی شهردار منطقه1تهران با اشاره به موقعیت مکانی این منطقه گفت : در منطقه یک تلاش کرده ایم که از ظرفیت مناسبی که لز حیث منابع درآمدی ، انسانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان این منطقه از تهران بهره بگیریم.

این منطقه زیبایی ها و چالش های خاص خود را دارد و با توجه به منطقه یک بودن مشکلات و معضلات درجه یک را نیز به همراه دارد .

موسوی بیان داشت؛ در این منطقه افراد با تمکن مالی ساکن می باشند، گران ترین ابنیه در این منطقه وجود دارد و همچنین بدلیل جاذبه هایی که دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محو زباله گردی کودکان اولویت اول حوزه اجتماعی شهرداری تهران است

محو زباله گردی کودکان اولویت اول حوزه اجتماعی شهرداری تهران است